niedziela, 7 lutego 2016

NDW- kręcenie na opaskę


    Wpis będzie krótki, ale konkretny. Złapała mnie ostra grypa i niestety nie jestem w stanie dzisiaj wydobyć naturalnego skrętu włosów. Zawinęłam je jednak na opaskę, aby otrzymać efekt inny niż zawsze i się udało.
   Włosy umyłam szamponem do włosów cienkich i przetłuszczających się Nivea, a następnie nałożyłam maskę Ziaja intensywne wygładzanie. Po 20 minutach spłukałam dokładnie letnią wodą i zabezpieczyłam końce olejkiem Isana. Wysuszyłam włosy suszarką i już suche zawinęłam TYM sposobem. Po 40 minutach miałam już na głowie loko fale, które dzisiaj wyszły przyzwoicie, dlatego chciałam Wam je pokazać.










   Mam nadzieję że za kilka dni wróci mi siła i będę mogła staranniej zająć się włosami.

pozdrawiam i życzę Wam zdrowia!



21 komentarzy:

  1. Życzę powrotu do zdrowia ! :D A włosy wyszły świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie :)
    Twoje włosy są w świetnej kondycji - zadbane i błyszczące, więc loki i fale będą się prezentować wybitnie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie za nic w świecie takie nie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och zazdroszczę tych niskoporowatków :)mimo że nie chcą się kręcić

      Usuń
  4. Fajne loczki:D Dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądają te zawinięte końce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj do zdrowia! Fale wyglądają super :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie te loki beda wygladać latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy mogłabym tutaj uzyskać od Pani pomoc fryzjerską?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj jestem Eulallia więc nalegam żeby mówić do mnie na "ty" :)
      Pisz śmiało jaki masz problem :)

      Usuń
    2. Na wypłukany rudy kolor nałożyłam jasny popielaty blond i wyszedł zielony!!! Blagam pomóż, jak mam sie tego pozbyć? Słyszałam że trzeba nałożyć jakiś złocisty blond. Doradź jaki konkretnie wybrać. Nie moge sie pokazac taka ludziom...

      Usuń
    3. Złocisty spotęguje zieleń. Kup szamponetkę czerwoną/mahoniową i nałóż na 3 minuty. Zielony kolor powinien się zneutralizować :) Będzie dobrze :)

      Usuń
  9. Ślicznie wyszły te loczki;) Aż sama mam ochotę spróbować tego sposobu;) Wracaj do zdrowia!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj :) powoli juz wracam do zdrowia :)

      Usuń
  10. Śliczne wyszły loki :) Życzę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się błyszczą te Twoje loczki;) Zdrówka!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Często robię włosy na opaskę
    Loczki super wyszly

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne i błyszczące, zdrowe włoski! :)
    pozdrawiam ciepło i zapraszam na:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)