niedziela, 28 lutego 2016

NDW- Pielęgnacja z Nivea



 Nałożyłam rano na włosy olej Amla i dopiero przed południem zmyłam go szamponem Nivea  diamond volume. Długo nie mogłam przekonać się do kosmetyków tej firmy, bo obawiałam się szczególnie po szamponach że obciążą mi włosy przy nasadzie. Na szczęście ten który mam, nie jest perłowy więc sprawdza się bardzo dobrze. Na wilgotne włosy nałożyłam porcję odżywki z tej samej serii i wczesałam ją prostokątną, płaską szczotką. Następnie wszystko spłukałam, a końce zabezpieczyłam  serum z Gliss Kur do ekstremalnie nadwyrężonych włosów. Po wczesaniu odżywki włosy były już rozplątane więc nie męczyłam ich już kolejny raz szczotką. Nie użyłam żadnego stylizatora do fal, ponieważ nie miałam czasu na ugniatanie. Podsuszyłam je suszarką z dyfuzorem do fal i lekko ugniotłam dłońmi.




 Zamierzam je potem rozczesać aby całość była puszysta i pełna objętości. Włosy są miękkie i lśniące, chociaż na zdjęciach tego nie widać. Jestem zadowolona z zestawu Nivea i pewnie przetestuję kiedyś inne wersje.




10 komentarzy:

  1. Dla mnie każde spotkanie z niveą kończyło się totalnym nieporozumieniem ;/ Na ostatnim zdjęciu włoski podobają mi się najbardziej<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne fale;) Ostatnio próbowałam i ze swoich jakieś fale wydusić, ale skutek kiepski;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy nie lubią NIvea i co ja im na to poradzę:)
    Fale ładne moje też próbują się falować ale tylko do rozczesania potem są proste ale zyskują na objętości:)
    A jak stylizujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj podsuszyłam włosy dyfuzorem, ale najlepiej działa ugniatanie dłońmi nawet bez żadnego stylizatora. Są bardzo podatne na wszelkie odkształcanie więc mam chyba dobrze. Jeszcze muszę zobaczyć co będzie po glutku lnianym :)

      Usuń
  4. Kosmetyki Nivea są dobrej jakości dla każdego typu włosów i cery, podobają mi się włosy z tego zdjęcia po prawej, wyglądaja na zdrowsze :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://wobiektywiezycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się u Ciebie sprawdz ten olej z Amli :)?? Ja mam kokosowy z hibiskusem ale już mi sie kończy i zastanawiam się nad kupnem innej wersji :)
    Obs:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to najlepszy olej jaki miałam. Wygładza i uelastycznia, ale ma nietypowy zapach, który w moim przypadku lekko utrzymuje się nawet po myciu. Jeśli boisz się zapachu to polecam też olejek z Yves Rocher jeśli jeszcze nie miałaś- tez z kolei pięknie pachnie i działa równie dobrze :)

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)