niedziela, 14 lutego 2016

Wydobywanie naturalnego skrętu moich włosów



   Pisałam niedawno o tym, że nie chcę już prostych włosów. Od tamtego czasu za każdym razem po ich umyciu, stylizuję je jako fale. 
   Nie zamierzam kupować specjalnych kosmetyków. Mam spore zapasy więc radzę sobie z ich pomocą. Umyłam włosy szamponem Pantene i nałożyłam na 20 minut maskę Vital Derm. Zapomniałam przynieść jej do zdjęcia. Po ustalonym czasie spłukałam ją letnią wodą i odsączyłam włosy w ręcznik. Wtarłam w mokre włosy odżywkę Naturia z pokrzywą i zieloną herbatą i przystąpiłam do ugniatania. Po dwóch minutach nałożyłam jeszcze żel Isana i wysuszyłam włosy suszarką ze specjalnym dyfuzorem do fal. Fryzura była bardzo zbita, a fale twarde. Kiedy były już zupełnie suche to dokładnie je odgniotłam i zrobiły się nagle miękkie. 

zdjęcia robiła babcia więc mogą nie mieć odpowiedniej ostrości

   Dół słabo się pofalował i pasemko z grzywki, ale na razie nie martwię się, bo to dopiero początki. Strasznie dziwnie się czuję z taką objętością i odczuwam duże skrócenie włosów. 



   Trochę źle jest mi je stylizować, bo mają jednakową długość. Może gdyby były dłuższe, skusiłabym się na cieniowanie. 


Co myślicie o tych a'la falach? 

19 komentarzy:

  1. Zamurowało mnie!!! Wyglądają świetnie a ja się cieszyłam, że mi się coś tam z tyłu wczoraj pofalowało a u Ciebie to kręciołki a nie fale. Świetnie, super, zajeb.... Cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :) Ja zawsze o takich marzyłam ale to chyba niemożliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają :) Z pięknej, prostej tafli w takie cuda i to bez żadnych koczków czy innych bajerów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo! Jest bardzo dobrze! <3
    Musi być super mieć włosy jednocześnie podatne na kręcenie a z drugiej proste jak druty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście to trochę dziwaczne :)

      Usuń
    2. Nie dziwaczne a genialne :)
      Ach...też bym takie chciała <3
      Twoje włosy idealnie wpasowują się w temat mojego dzisiejszego posta :D Ty jesteś szczęściarą bo masz włosy i jedne, i drugie ;)

      Usuń
  5. Loczki wyszły prześliczne;) Zawsze miałaś gładziutkie, proste włosy a tutaj takie ładne loki wyszły;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe loki, włosy wyglądają idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. DIABELSKO PIĘKNE :DDD ANIELSKIE LOCZKI <3

    OdpowiedzUsuń
  8. To nie są 'a'la fale", to śliczne loki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Początki?! Świetnie Ci to wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał! Jak zobaczyłam, nie uwierzyłam, że to Twoje włosy :D genialne loki!
    Zazdroszczę takiego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taki dyfuzor, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow wyszly cudowne ! Jestem pod wrażeniem :-D. Nie mialam pojęcia ze z ugniatania powstają takie ladne fale ;-)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)