środa, 30 marca 2016

Moje ulubione... blogi włosowe

   Kolejny post z serii ''moje ulubione''. Dzisiaj tak jak anwen pokażę Wam kilka moich ulubionych blogów włosowych. Nie będzie pewnie dziwem, że autorki wymienionych stron to blondynki. Wybrałam tylko 4, ale takich które najbardziej mnie inspirują i wracam do ich wpisów kilkakrotnie, chociażby po to aby poczytać komentarze :)




Myślę że nie trzeba się tutaj za bardzo rozwodzić. Chyba każdy czyta bądź kiedyś znalazł się na jej blogu. Bardzo pomocne są dla mnie jej stare wpisy, a nowe są ogromną motywacją, bo dzięki niej przestałam rozjaśniać swoje włosy i odrost hoduję już od szesnastu miesięcy. 





Lubię jej bloga za cenne i obszerne opinie kosmetyków. Podoba mi się, że w recenzjach pokazuje swoje włosy po użyciu danego produktu i analizuje składy.





Autorka posiada tak samo jak ja, cienkie i delikatne włosy. Jeśli chodzi o porady i recenzje to pisze konkretnie oraz skupia się na najważniejszych rzeczach. Dużo kosmetyków stosowanych przez nią, sprawdza się bardzo dobrze i na moich włosach. Dzięki jej opiniom znalazłam kilka perełek. 





Autorka nie ma włosów do pasa, ale zaglądam na jej bloga chętnie, bo lubię patrzeć na jej sukcesy włosowe, które są dla mnie bardziej motywujące niż patrzenie na idealnie zdrowe już włosy. Wpisy są przejrzyste i ubrane w ciekawe zdjęcia. 



Mogłabym wypisać jeszcze kilka blogów (anszpi, barbara maciejewska, wlosynaemigracji, panqu, czarna kawa i wiele, wiele innych), ale te wymienione wyżej darzę wielkim uznaniem i pozostanę przy tej czwórce :) 


 








15 komentarzy:

  1. Znam tą fantastyczną czwórkę :) Wszysykie są wspaniałe ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazdy blog ma to cos w sobie i trudno jest wybrac tylko kilka najfajniejszych bo wszystkie sa fajne ;)

      Usuń
  2. Wielka czwórka! :D dziękuję również za małe wspomnienie o mnie <3 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestes w czolówce po wielkiej czwórce ;)

      Usuń
    2. ej no bo się zaczerwienię! ;)

      Usuń
  3. Jak miło być wyróżnionym wśród tak znakomitych blogów.
    Dziękuję bardzo:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie! :) Bardzo mi miło! Powodzenia w niefarbowaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. O rety a ja z tych czterech znam tylko pierwszy. Lecę nadrobić zaleglości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo dziękuje Ci bardzo ;-) jest mi bardzo milo ! Ja z kolei również bardzo cenie Twoj blog bo mamy podobne upodobania włosowe ;-) takze wymienilabym tu wlosy na emigracji i anszpi ;-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie, to b. miłe :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bardzo lubię blogi o których piszesz :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)