piątek, 11 marca 2016

Nowości do pielęgnacji włosów



   Opanowałam już moje zbiory więc mogę sobie pozwolić kupić coś od czasu do czasu do przetestowania. Cieszę się, że nie jest tego aż tak dużo i będę mogła skupić się dokładniej nad każdym testowanym produktem.


   Niedawno Anwen zapraszała chętnych do testowania zestawu Nivea. Moje zgłoszenie zostało wybrane i dostałam dzisiaj przesyłkę z szamponem i odzywką Nivea Repair. W domu posiadam także inny zestaw Nivea i bardzo jestem z niego zadowolona, więc liczę że i w tym przypadku się nie zawiodę. 


Wreszcie i ja mam szampon Syberyjski na brzozowym propolisie :) Chrzestna dojrzała go w małym sklepiku za okolo 8 zł, więc wzięła butelkę i dla mnie. 


Toppik Hair Fattener- żel pogrubiający włosy i Toppik Conditioner- odżywka pogrubiająca włosy. Pisałam niedawno KLIK  o specjalnym pudrze zagęszczającym włosy w kolorze brązu. Wybrałam specjalnie taki kolor aby łatwiej mi było pokazać Wam efekty na modelach. Sama jednak chciałam też coś przetestować na własnych włosach i wybrałam te dwa kosmetyki. Nie nalezą one do najtańszych, ale jak to mówią "raz kozie śmierć".Testuję je już od kilku tygodni więc niebawem pojawi się recenzja.


   Wygrałam na stronie Nomak KLIK  słoiczek oleju palmowego czerwonego bio i opakowanie kapsułek z czerwonym olejem palmowy. O jego właściwościach pisałam TUTAJ
Mam zamiar wykorzystać go niebawem do olejowwania włosów i do przyrządzania maseczek z jego dodatkiem.  Kapsułki przyjmuję regularnie od kilku dni więc ich recenzja dopiero za miesiąc. Jestem strasznie ciekawa czy rzeczywiście wpłyną na koloryt skóry. 


Jedna z ulubionych wcierek Jantar. Zacznę stosować dopiero pewnie w kwietniu, kiedy nerwowa atmosfera związana z przygotowaniami ślubnymi nieco opadnie. 

Maska do włosów Dr. Sante Argan Hair. Tania, treściwa i godna polecenia. Wypróbowałam ją już i jestem z niej zadowolona. Porównywalna do mojej ulubionej Vital Derm.


Na koniec dwie saszetki z próbkami szamponów Head&Shoulders mentol i sports fresh. Przydadzą się do peeligu skóry głowy lub oddam bratu.

To by było na tyle. Niby mało, ale miejsca trochę zajęło :) Miałyście już któryś z tych kosmetyków? Może czekacie na któregoś recenzję? Piszcie :)


14 komentarzy:

  1. Ostatnio polubiłam wcierkę Jantar :) do mnie też dotarł zestaw Nivea do testowania, zobaczymy :) Ciekawią mnie maski Dr. Sante, podobno jest dosyć dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O maskach niedawno zaczęło się robić głosno. W mojej okolicy mozna ją dostać w małych sklepikach :)

      Usuń
  2. Ja uwielbiam odżywkę Nivea, jest genialna :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy nie lubią się z odżywkami Nivea a moja skóra głowy nienawidzi wręcz Jantaru:(
    Nic nie znam innego ale miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) moja skóra głowy jest pancerna jeśli chodzi o kosmetyki. Gorzej jest w lecie bo mam uczulenie słoneczne ;/ bez nakrycia głowy nie mogę wychodzić

      Usuń
  4. Ja też bardzo lubię wcierkę Jantar ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jantar lubię a szampon Syberyjski mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem jak się sprawdzą te nowości od Nivea i szampon rosyjski;) Miłego testowania;)

    OdpowiedzUsuń
  7. great blog :) have a nice weekend :)
    I follow you :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa produktu Jantar. Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem w trakcie testów zestawu z Nivea, odżywka jest super ale szampon przetłuszcza włosy

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wcierke Jantar :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:))

    OdpowiedzUsuń
  11. maska z dr Sante mnie zainteresowała :D już w sumie kilka razy się za nią oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawe te kosmetyki,zestaw Nivea testowałam i byłam zadowolona :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)