czwartek, 3 marca 2016

Po miesiącu zapuszczania


   Pierwszy miesiąc już za nami. Chociaż nie przykładałam się do wcierki, to i tak włosy urosły więcej niż standardowy centymetr. 
Z racji tego, że myję teraz włosy co 3-4 dni, Jantara nie wcierałam codziennie tylko po myciu w jeszcze wilgotną skórę głowy. To tyle jeśli chodzi o moje wspomagacze. 

60,5 cm - 62 cm

Włosy urosły 1,5 cm w ciągu miesiąca. W moim przypadku takie nieregularnie użycie wcierki gwarantuje zerowy przyrost ponad normę, dlatego jestem pewna, że te pół centymetra to zasługa ampułek Radical stosowanych w styczniu.  W tamtym miesiącu nie zauważyłam spektakularnych efektów dlatego postanowiłam zaczekać z myślą, że cebulki dostały kopa i nie od razu będzie widać efekty. Cieszę się że się nie zawiodłam. Teraz mogę śmiało je polecić, bo jeśli chodzi o komfort masażu skóry głowy to były one najlepszą wcierką jaką miałam.


Jakie plany na marzec?
-Pozostanę przy Jantarze. 
-Wewnętrznie - Kapsułki z bio czerwonym olejem palmowym (niestety jeszcze do mnie nie dotarły)


Na zdjęciach nie widać przyrostu, mam nadzieję że przy podsumowaniu akcji będzie dużo lepiej :) 




Zapraszam do konkursu na moim drugim blogu. Wystarczy być obserwatorem i podać e-mail. 

 http://eulallia.blogspot.com/2016/03/testuj-ze-mna-produkty-do-prania-wyonie.html


14 komentarzy:

  1. Taki sam przyrost osiągnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zawsze standardowo przyrost wynosi ok. 1 cm nawet jesli stosuje wcierki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Proszę o poradę odnośnie moich włosów. Znudził mi się już mój ciemny czerwony kolor więc postanowiłam że zrobię sobie sama w domu jasny blond. Kupiłam dekoloryzator z garniera i wyszło strasznie!!!!!!!! Wszystko zrobiłam jak trzeba, a wyszedł rudo żółty z prześwitami czerwonymi kolor. Odrosty mam pomarańczowe. Byłam u fryzjera ale powiedział że za jakis tydzień dopiero moze połozyć farbę. Co mam robić, nie chcę straszyć ludzi :( Dlaczego tak się stało? Na opakowaniu jest sliczny jasny blond. Jak teraz go uzyskać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jasnym blondzie na razie możesz zapomnieć. Wyszło Ci normalnie jak po dekoloryzacji, a to że na opakowaniu jest blond to nie znaczy że taki sam uzyskasz od razu. Wszystko zależy od koloru wyjściowego, w Twoim przypadku droga do pięknego blondu będzie długa. Regeneruj i odżywiaj włosy przez tydzień, potem możesz schodzić do blondu pasemkami, albo zafarbować włosy na średni blond.

      Usuń
    2. Zafarbowałam całość i jest juz całkiem ok na średni blond

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ale u Ciebie nadrabia gęstość i jakość włosów :)

      Usuń
  5. Piękne włosy ♡
    Obserwuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajny wynik;) Miałam Radical ale wcierkę i spisywała się lepiej niż Jantar.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne włosy i kolor! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. włoski wyglądają bardzo dobrze ;) u mnie tylko centymetr ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wdać efekt, na prawdę urosły :) Ogólnie masz piekne włoski, lśnią i wyglądają bardzo zdrowo :) Pozdrawiam i oczywiścię obserwuję ;*

    http://femmelookblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny przyrost i niezle, ze po styczniowy :) Gratuluje Kochana i dziekuje za linka :*

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)