poniedziałek, 14 marca 2016

Włosowy Chillout- duet z Nivea


   Anwen zakończyła swoją serię Niedzieli dla włosów, ale ja nie mam zamiaru przestać publikować tego rodzaju wpisów. Od dzisiaj nazywać je będę" Włosowy Chillout", bo nie chcę wykorzystywać wymyślonej przez nią nazwy skoro cała edycja została zakończona. 

   Wracając do dzisiejszej pielęgnacji, to jestem średnio zadowolona. Użyłam do olejowania nowego olejku palmowego czerwonego. Bałam się że zostanę ruda ale na szczęście przy myciu kolor się wypłukał. Wykonałam jednokrotne oczyszczanie skóry głowy szamponem Nivea Repair i na wilgotne włosy nałożyłam odżywkę z tej samej serii na 30 minut pod czepek.  Po jej spłukaniu końce zabezpieczyłam olejkiem Isana i wysuszyłam włosy. 



Włosy nie wyglądały źle, ale to nie było to co zawsze. Nie wiem jeszcze kogo winić za to, bo wszystko prócz olejku do końcówek było nowe i wcześniej nie używane przeze mnie. Następnym razem użyję ich osobno i zapewne znajdę winowajcę. Zakręciłam na 30 minut włosy na opaskę i także jestem zdziwiona, bo z jednej strony skręt jest bardzo mocny i nie osiągam takiego nawet po dwóch godzinach, a druga strona rozprostowana. Technikę kręcenia na opaskę mam już tak dopracowaną, że nie ma mowy o niedokręceniu, poza tym jeśli zobaczyłabym rozluźnione pasmo to bym je poprawiła. Całość była ściśle i precyzyjnie zawinięta więc nie wiem co bylo powodem rozluźnienia loków. 


   Być może w tym miejscu nałożyłam za dużo/za mało oleju i dlatego taki efekt... Zobaczę jak będzie następnym razem. 

Pozdrawiam,
Eulallia

12 komentarzy:

  1. Mi tam efekt po takim zestawie bardzo się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne masz włosy. Wyglądają na dociążone i dobrze nawilżone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie w prostych i pofalowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy bardzo dobrze wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny efekt :) a z loczkami faktycznie intrygująca sprawa, pewnie tak jak napisałaś to kwestia nałożenia kosmetyków...ja u siebie zauważyłam że nakładam więcej "wszystkiego" na lewą stronę, może u Ciebie też o coś takiego chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj użyłam tego duetu pierwszy raz i średnio się sprawdził :/ Twoje włosy wyglądają świetnie, zwłaszcza loczki (których zazdroszczę bo jak próbuję swoje zakręcić to wytrzymują ok 40 minut :/)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle ciekawy blog. Warto zaglądać tutaj częściej. Pozdrawiam serdecznie, Oliwia Mrozowicz.
    http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz piękne włosy :) Ja też używam kosmetyki z tej serii i też sobie chwalę :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. w lokach włosy wyglądają cudownie!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny efekt wykonała na Twoich włosach !;) Cudownie prezentują się w lokach :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)