sobota, 23 kwietnia 2016

Pielęgnacja z Loton


    Dzisiaj naolejowalam włosy olejkiem Yves Rocher i po połowie dnia umyłam je szamponem pokrzywowym z biedronki. Następnie nałożyłam porcję maski Loton z olejem arganowym pod czapek na 30 minut. Po tym czasie spłukałam wszystko i jeszcze wilgotne włosy spryskałam odżywką Loton z tej samej serii. Wysuszyłam jak zawsze włosy suszarką i końce zabezpieczyłam serum Isana.



Efekt  bardzo mnie zadowolił. Włosy są miękkie, błyszczące i gładkie. Końcówki są do podcięcia, ale z tym duetem nie widać takiej potrzeby. 




Pozdrawiam, Eulallia 

16 komentarzy:

  1. Świetny efekt, a Twoje włosy mnie zadziwiają są co raz dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje włosy chyba bardzo lubią olej arganowy, bo ślicznie wyglądają;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie masz piękne włosy! myslalm nad tym olehjkiem z YR może następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeja są sliczne ! Piękna lśniąca tafla !

    OdpowiedzUsuń
  5. Zadbane włoski, z lotonu lubię olejek do włosów i ciała,jest świetny 😄

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy prezentują się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. coraz bardziej zachwycające! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz piękne włosy! Bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt. Masz naprawdę piękne włosy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne włosy i zadbane. Pięknie się prezentują.
    Ps. Fajny nagłówek bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)