sobota, 16 lipca 2016

Toppik-odżywka pogrubiająca włosy



   Jakiś czas temu zainteresowałam się kosmetykami Toppik. Pisałam już o produkcie zagęszczającym włosy KLIK, a dzisiaj pora na odżywkę pogrubiającą włosy.
   Zacznijmy od obietnic producenta. "Odżywka jest uzupełnieniem kuracji Toppik do rzadkich włosów. Wysokobiałkowa struktura i kompleks aminokwasów wzmacnia i odżywia łodygi pogrubiając je".

Zerknijmy na skład:


   Mamy rzeczywiście typowo proteinową odżywkę z dwoma nawilżaczami i ekstraktami. Jeśli chodzi o opakowanie to jest to tuba o pojemności 250 ml zamykana na klik w czarnym, matowym kolorze. To jak dla mnie najwygodniejsza opcja opakowań odżywek.


   Pachnie delikatnie, kwiatowo ( mąż stwierdził, że pachnie mydełkiem w kostce ). :)
Z tego co mi wiadomo, nie jest dostępna stacjonarnie. Ja zamawiałam z Tej klik strony w cenie 45 zł.

   Moje włosy nie przepadają za proteinami, ale kiedy dostarczam ich z umiarem, potrafią zdziałać cuda. Kiedy zaczynają źle się układać, elektryzują się lub zaczynają ciągnąć się jak guma (na mokro) to znak, aby sięgnąć po odżywkę Toppik. A jak sprawy się mają do pogrubienia włosów? Cóż nie jest to może bardzo zauważalne na pierwszy rzut oka, bo pogrubić włos nie jest tak prosto, ale różnicę w kucyku odnotowałam ( mierzalnie i namacalnie +1 cm) Nie można tu mówić o jakimś fenomenie, bo zazwyczaj po proteinach włosy reagują większą objętością.
   Odżywka świetnie sobie radzi z poplątanymi włosami. Wygładza i nadaje objętości. Mam wrażenie, że bardzo nawilża i dyscyplinuje włosy, ale nigdy nie sprawiła że stały się przeproteinowane. Zazwyczaj nakładam ją na około 10-20 minut i to wystarcza. Polubiłam ją bardzo i chociaż nie jest z najniższej półki cenowej- uważam że warto w nią zainwestować, ponieważ przy stosowaniu raz w tygodniu (jak ja) wystarczy na kilka miesięcy. Niżej moje włosy po użyciu odżywki Toppik.

po rozpuszczeniu z koka i wyczesaniu




przed rozczesaniem



Pozdrawiam,
Eulallia

7 komentarzy:

  1. Twoje włosy są cudne a te delikatne fale nadają im jeszcze romantyzmu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają :-) przed rozczesaniem też są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne włosy :) odzywka ciekawa ale trochę droga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne fale! Zazdroszcze :D moje włosy lubią proteiny ale raz na jakiś czas :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Włosy po użyciu tego produktu wyglądają fenomenalnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że je uczesałaś. Przed czesaniem wyglądały pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz ją widzę, Twoje włoski przepięknie po niej wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)