niedziela, 17 lipca 2016

''Wasze włosy'' - Włosy Wiki- pielęgnacja


   Włosy Wiki pokazywałam już kiedyś na blogu. Dzisiaj mała aktualizacja pielęgnacji i kilka zdjęć.

   W tym roku Wiktoria przeżywała Pierwszą Komunię Świętą i chociaż jest już sporo po uroczystości - o ścięciu włosów nie ma mowy. Ulubionym szamponem pozostał Head&Shoulders, a odżywką Pantene w piance. Olejowanie wykonuje raz w tygodniu na sucho (oliwa z oliwek), natomiast ostatnio polubiła się bardzo z płukankami (z odrobiną octu, lipowa, miętowa). W zapasie ma dwie maski- Kallos keratynowy oraz Mila bananowa.
   Mam przyjemność oglądać jej włosy codziennie i widzę zaangażowanie w pielęgnację. Wiele już wie i ja sama często tłumaczę jej o włosach (temat rzeka) bo mam pewność, że nie wyleci to drugim uchem :)

Niżej kilka zdjęć z dnia codziennego. Włosy wyschły naturalnie, aktualnie mierzą 73 cm (mierzone metodą od czoła), natomiast w kucyku 7,5 cm.




   Cieszy mnie, że już dziesięcioletnie dziewczynki mają takie podejście do swoich włosów.

''Kiedy zetniesz włosy?
Jak mi się już znudzą. Albo zafarbuję, chociaż szkoda ich marnować-lepszy naturalny kolor"



pozdrawiam,
 Eulallia

10 komentarzy:

  1. Ojej ma świetne włosy :) Ja kiedyś też nie chciałam swoich ścinać. uwielbiałam ich długość a były do pasa! W 1 gimnazjum pierwszy raz poszłam do fryzjera na podcinkę i zakonczyło się to płaczem :<
    Nie byłam jednak tak świadoma jak powinna wygladac porządna pielęgnacja włosów :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne włosy;) Piękny kolor i takie wypielęgnowane, super;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne włosy :)
    U mnie na blogu wciąż trwa rozdanie, a w nim pomadka do ust Lancome. Zapraszam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, Młoda powinna być z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne! Widać blask !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wika ma śliczne i zdrowe włoski. :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)