środa, 10 sierpnia 2016

Włosowy chillout - wygładzenie osiągnięte po przeproteinowaniu.


   Ostatnio trochę przeproteinowałam włosy więc dzisiaj pora na doprowadzenie ich do stanu normalnego. Dwukrotnie umyłam skórę głowy szamponem syberyjskim "objętość i blask", następnie nałożyłam całą saszetkę maski Biovax do włosów blond pod czepek na 30 minut. Spłukałam wszystko chłodną wodą i wilgotne końce zabezpieczyłam olejkiem silikonowym Isana. Jak zawsze poszła w ruch suszarka i Tangle Teezer. Efekt zadowolił mnie w stu procentach, a po przeproteinowaniu nie ma śladu. Włosy na zdjęciach mogą wydawać się dłuższe niż są w rzeczywistości przez siad na podłodze.





   Włosy są bardzo miękkie i lejące. Zdecydowanie to "dobry włosowy dzień", a raczej już noc :) 






12 komentarzy:

  1. Prezentują się bardzo ładnie ;) Tego biovaxa lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna, błyszcząca tafla!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten olejek z Isany :)
    Bardzo miło go wspominam, tani, wydajny i dobry :)
    Good hair day! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają przepięknie! <3
    Genialne wygładzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne!!!
    Jeśli mogę zapytać jak je "zrobiłaś"na ślub?
    Pokażesz jakieś zdjęcia?
    Ps.Twój kolor jest cudowny w ogóle nie widać abyś miała jakaś "granice"☺☺
    Czekam niecierpliwie na kolejne posty😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://eulallia.blogspot.com/2016/04/2-kwiecien-na-zdjeciach.html?showComment=1471032649185&m=1#c8786682113942102462

      To link do mojego drugiego bloga gdzie opublikowalam podsumowanie wesela i ślubu. Wybrałam prostego koka i nie żałuję, bo kiedyś chciałam mieć rozpuszczone, a przy koczku wylewałam strugi potu 😂
      Pozdrawiam cieplutko i zapraszam 😃😃😃

      Usuń
  6. Piękne! Mam świeżo zafarbowane włoski i na pewno bedę potrzebowała wspomagania.

    OdpowiedzUsuń
  7. jezu kiedy one tak urosły?! podobają mi się już bardziej niż włosy blond hair care!! :O

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)