poniedziałek, 3 października 2016

Truskawkowy blond - koloryzacja na moich włosach


   Jak wiecie na trwałą koloryzację nie zdecydowałabym się tak łatwo. Długo czekałam na naturalny kolor, więc wybrałam mniej inwazyjny sposób - szamponetkę. Zachciało mi się zmian i po obejrzeniu miliona zdjęć w internecie byłam zdecydowana na farbowanie.

   Trzy czubate łyżki odżywki Pantene (może być każda inna lub maska) włożyłam do miseczki i dodalam pół łyżeczki szamponetki porzeczkowa czerwień z Joanny.


   Dokładnie wymieszałam i nałożyłam całość na wilgotne włosy.



   Po 20 minutach tylko wypłukałam mieszankę farbującą. Dla porównania najpierw zdjęcia "przed".










   I efekt końcowy. Kolor najbardziej chwycił na wysokoporowatych końcach i niektórych pasemkach rozjaśnianych przez słońce, ale efekt bardzo bardzo mi się podoba.











   Dwa pierwsze zdjęcia w zachodzącym słońcu, a dwa ostatnie w cieniu. Niestety kolor nie został nawet odzwierciedlony na zdjęciach w połowie :(  w rzeczywistości całość pokrywa delikatny truskawkowy kolor, a końce nie są tak kontrastowe do całości. Myślę że odcień utrzyma się około miesiąca. Będę robić zdjęcia po każdym myciu, aby zaobserwować wypłukiwanie pigmentu. Dajcie znać czy Wam się podoba.



















13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaką metodą uzyskałaś tak ładne loki? Wyglądają jak po lokówce, ale znając twoje podatne włosy pewnie uzyskałaś je bez użycia ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metoda na opaskę jest nadal najlepsza, tyle że teraz kiedy są wlosy dłuższe używam dwóch opasek- jedna wyżej druga niżej dlatego są bardziej kręcone i nakręcam mniejsze pasma :)

      Usuń
  3. Ale super! Muszę nad tym pomyśleć bo mój kolor też mnie już nudzi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też podobno się efekt, niestety mam na takie eksperymenty za ciemne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba efekt :) Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda świetnie! Ciekawa jestem jak długo utrzyma sie na włosach :-)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)