wtorek, 7 lutego 2017

Anwen- maska do włosów średnioporowatych - pierwsze użycie i wrażenia


   Kilka godzin temu odebrałam od kuriera przesyłkę ze sklepu internetowego Anwen z maseczką do włosów srednioporowatych. Nie przespałabym chyba nocy jeśli jeszcze dzisiaj bym jej nie sprawdziła na swoich włosach.
   Maska przyszła dobrze zabezpieczona i zapakowana w torebkę papierową, przewiązana fioletową wstążeczką. Całość wyglądała jak prezencik, a takie z nalepką "ANWEN'' mogłabym dostawać codziennie :)


   Szata graficzna jest prześliczna i dopracowana w każdym szczególe. Wygląda na produkt bardzo drogi i luksusowy.


   Skład maski i szczegółowe informacje znajdziecie na stronie sklepanwen.pl więc dzisiaj nie będę się nad tym rozwodzić bo jeszcze nie pora na recenzję, a chodzi o pierwsze efekty.



   Zapach świeżych kwiatów bardzo mi się spodobał. Przynajmniej mój nos tak to wyczuwa :) Maska jest dość gęsta i przyznam, że jestem przyzwyczajona do bardziej wodnistej konsystencji produktów tego typu. Mimo wszystko nakłada się ją z łatwością. Po umyciu włosów szamponem pokrzywowym Family, nałożyłam porcję maseczki na końcówki i przy użyciu płaskiej szczotki wczesywałam ją coraz wyżej, aż do uzyskania piany. Założyłam czepek i po upływie 20 minut spłukałam letnią wodą. Końce zabezpieczyłam olejkiem silikonowym Isana i jak zawsze wysuszyłam włosy suszarką.
   Po pierwszym użyciu jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. Włosy są wygładzone, miękkie i lejące.




   Po 30 minutach w luźnym koczku





   Jestem ciekawa Waszych opinii, również tych masek do nisko i wysokoporowatych włosów. Nie umiem wyrazić mojego szczęścia z posiadania tej maski :) Cieszę się razem z Anwen jej sukcesem, a to dopiero początki i za jakiś czas pewnie pojawią się inne perełki.

   A Wy macie ochotę je przetestować? Może u którejś z Was jest już ta maska w posiadaniu?


  

20 komentarzy:

  1. Twoje włosy wyglądają cudownie!! Ja też przymierzam się do zakupu masek anwen :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie zamawiałam ;p ale masz piękne włoski <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt genialny, chyba muszę zamówić, bo szukam ideału już od jakiegoś czasu :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maska ta była by odpowiednia dla moich średnioporowców jednak wstrzymałam się z zakupem. Masz prześliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę A ja nie mogłam się wstrzymać, chociaż zapas masek przeraża 😉

      Usuń
  5. Super, że jesteś zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem! Pewnie i ja w końcu zostanę klientką Anwen :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy maska dodaje objętości czy raczej mocno wygładza :-) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy skórze głowy włosy są uniesione więc nie zauważyłam niczego negatywnego. Na długości wygładza i włosy są bardziej lejące więc może dać złudny efekt, ale myślę że o jakichś drastycznych zmianach objętości nie ma mowy w tym przypadku. Włosy są śliskie i zarazem puszyste takie jak lubię ☺

      Usuń
  8. Włosy masz przepiękne, ale według mnie recenzja nie jest do końca wierzytelna. Nałożyłaś serum silikonowe. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum nakładam zawsze to samo bez wyjątku i przy różnych kombinacjach więc efekty są na prawdę różne i wiem że ostateczny efekt zależy właśnie od odżywiania danym kosmetykiem ☺a samo serum nie dałoby takich rezultatów.

      Usuń
  9. masz cudne włosy moje są wysoko porowate ale ulubieńca w dziale odzywka jeszcze nie mam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że opisałaś swoje pierwsze wrażenia, sama jestem ciekawa, jak będą spisywać się maseczki Anwen ☺ na dzień kobiet zażyczyłam sobie od męża tą do wysokoporowatych włosów ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz naprawdę cudowne włosy a te fale są wręcz zachwycające! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maska Anwen, super, muszę kiedyś wypróbować 😃 Piękne włosy 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę drogie są dla mnie te maski, ale życzę Anwen samych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)